Indywidualny program dietetyczny za darmo

Email :
Imię :
Miasto :
Skąd o nas wiesz? :
Zgadzam się z polityką prywatności

wtorek, 2 października 2012

Instrukcja do linków z prawej strony

Jeśli tu jesteś rozejrzyj się dobrze pisze bezpłatne co oznacza ,że ja daje coś od siebie za darmo oczywiście zaoferuje Ci coś co może kosztować ale wiedza,czas który zainwestuje w Ciebie jest tym za co TY
NIE PŁACISZ . Teraz wyjaśnienie Analiza Składu Ciała co się kryje formularz do wypełniania na podstawie którego ja wysyłam Ci gotowy wynik formie czterech stron  pliku pdf w którym dowiesz się co powinieneś zrobić otrzymasz go na adres email a jeśli się zgodzisz  przez telefon podam Ci rozwiązanie przygotowane dla Ciebie. Jeśli chcesz zjeść zdrowe śniadanie  lub jesteś sportowcem potrzebujesz zadbać o siebie zakładka którą wybierzesz prowadzi prosto do formularzy które,wypełniacie a ja zgodnie z polityką prywatności nie przekazuje waszych danych dalej używane są tylko w związku z tematem zdrowego odżywiania. Nie wiem czy WAS ta instrukcja nie  zdenerwuje ale,jest po to by nie potrzebnie robić ruch na stronie a po to by korzystać z mojej wiedzy i czasu który zamierzam poświęcić każdemu kto tu zajrzy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz